Гарантія

Закон України "Про захист прав споживачів" чітко визначає поняття гарантійний строк, а також регулює відносини "між споживачами товарів, робіт і послуг та виробниками і продавцями товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг різних форм власності".

 

Зокрема, у Законі зазначено, що гарантійний строк – строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг.

 

Варто зауважити, що при цьому законодавчо не закріплено зобов'язання виробників встановлювати якийсь конкретний гарантійний термін на той чи інший вид товарів чи послуг.

 

Тому здебільшого виробники самотужки визначають той час, упродовж якого (при дотриманні умов експлуатації та правильного монтажу) їхній товар гарантовано буде Вам слугувати.

 

Часто буває, що виробники надають гарантію на товар в цілому та окремо на його комплектуючі. Проте у пункті 2 статті 7 Закону України "Про захист прав споживачів" зазначено, що "гарантійний строк на комплектуючі вироби повинен бути не менший, ніж гарантійний строк на основний виріб, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами, нормативними документами чи договором".

 

Детальна інформація про гарантію на кожен товар зазначається  у його картці на нашому сайті.