Знайдіть та оберіть товари та додайте їх до кошика. Далі розпочніть оформлення замовлення. Оберіть бажаний спосіб доставки та оплати, заповніть усі необхідні дані. Вам надійде електронний лист, що підтверджує Ваше замовлення, Додатково повідомлятимемо про надходження Ваших коштів на рахунок та статус.
Статус замовлення можна відстежувати в персональному кабінеті зареєстрованого користувача.
Так, ми маємо офлайн-магазин за адресою: Київ, вул. Семена Скляренка 17, ТЦ "Пріорка". І там в наявності є значно більше товарів, ніж на сайті.
Створення кабінету не є обов’язковим, але реєстрація на teplokomfort.ua дозволить Вам користуватися низкою додаткових функцій, а саме:
- відстеження доставки Вашої покупки;
- швидкий доступ до статусу замовлення;
- перегляд історії замовлень;
- можливість отримувати від нас індивідуальні пропозиції та персональні знижки;
- більш просте і зручне оформлення замовлення, зокрема, можливість миттєвого створення повторного замовлення.
Наш інтернет-магазин забезпечує найвищий рівень конфіденційності та захисту даних. Зокрема, ми не зберігаємо Ваші реквізити та реквізити Вашої кредитної картки, що унеможливлює витік цієї інформації.
Крім того, щоб гарантувати максимальну безпеку інтернет-покупок, радимо:
- нікому не повідомляйте свої дані користувача і час від часу оновлюйте пароль для входу до облікового запису;
- здійснюйте платежі тільки на захищених сайтах, адреса яких починається з https:// та помічена значком .
- стежте, щоб на сайті були значки захисту онлайн-покупок від платіжних систем Verified by Visa та MasterCard SecureCode.
Відразу після натискання кнопки “Оформити замовлення” має з'явитися повідомлення: "Ваше замовлення успішно отримано". Далі Вам надійде електронний лист, що підтверджує замовлення. Крім того, в будь-який момент Ви можете перевірити статус своїх замовлень в особистому кабінеті користувача. Для цього після входу до облікового запису виберіть вкладку "Мої замовлення".
Так, Ви можете зателефонувати нам або написати через Viber, Whatsapp, Skype чи на електронну скриньку. Наші дані у розділі Контакти.
Проте звертаємо Вашу увагу на те, що найбільш комфортним є замовлення через кабінет користувача на сайті. Вам доступний увесь той функціонал, що і для менеджера з продажу.
Товар можна повернути і отримати назад оплачені за нього кошти відповідно до порядку, визначеного чинним законодавством України. Обміняти товар можна на інший аналогічної вартості. Детальніше про це дивіться на сторінці “Умови повернення товару”.
Ви можете оплатити:
- переказом через онлайн-банкінг, зокрема і через Приват24 (комісія 1 грн. для клієнтів Приватбанку, для інших - залежно від тарифів банку платника);
- у відділенні будь-якого банку України (комісія 1% для клієнтів Приватбанку, для інших - залежно від тарифів банку платника);
- банківською карткою (комісія 1% для клієнтів Приватбанку, для інших - залежно від тарифів банку платника);
- через сервіс OLX Доставка (комісія складає 1% від вартості товару + 10 грн.);
- готівкою в магазині.
Так, але згідно з українським законодавством оплата готівкою можлива тільки для замовлень вартістю до 50 тис. грн.
Навіть якщо Ви плануєте платити готівкою, рекомендуємо попередньо оформити замовлення онлайн, щоб зарезервувати потрібний товар.
Замовлення автоматично скасовується, якщо впродовж 3-х робочих днів не надійшла оплата.
Може виникнути ситуація, коли товару немає в наявності, але його можна замовити. Спеціалісти нашої служби обслуговування клієнтів із задоволенням допоможуть Вам у цьому питанні.
Так, в особистому кабінеті є кнопка миттєвого створення повторного замовлення, тому Вам не потрібно вдруге шукати і додавати до кошика ті самі товари.
Це можливо, якщо замовлення оплачене, але ще не відправлене з наших складів. Вам потрібно зв’язатися з нами телефоном або написати у службу підтримки клієнтів на електронну адресу info@teplokomfort.ua. Ми спробуємо допомогти Вам внести необхідні зміни.
Так, усі товари на сайті для зручності їх перегляду згруповані за категоріями, групами та серіями . За допомогою бокового меню перейдіть у потрібну категорію, а звідти – у вкладку "Групи" або "Серії". У переліку, що відкривається за замовчуванням, відображаються одиниці товарів, які належать до однієї серії чи групи.
Ціна доставки залежить від габаритів і ваги товару, а також тарифів конкретної кур’єрської служби. Зі списку, наведеного на сторінці “Доставка”, можна вибрати назву компанії-перевізника, перейти за посиланням і розрахувати орієнтовну вартість перевезення.
На деякі групи товарів діє акція "Безкоштовна доставка".
Вартість доставки кур'єром розраховується індивідуально і залежить від розмірів та ваги товару, адреси доставки тощо.
Якщо Ви забули свій пароль, у формі входу натисніть кнопку "Нагадати пароль". У відповідне поле введіть адресу електронної пошти, на яку було зареєстровано кабінет, і ми надішлемо Вам електронний лист для відновлення паролю.
У персональному кабінеті користувача у вкладці “Мій профіль” натиснути кнопку “Видалити профіль” .