0
Товарів: (0)0,00 ГРН

Запитання - відповіді

Як зробити замовлення в інтернет-магазині?

Знайдіть та оберіть товари та додайте їх до кошика. Далі розпочніть оформлення замовлення. Оберіть бажаний спосіб доставки та оплати, заповніть усі необхідні дані. Вам надійде електронний лист, що підтверджує Ваше замовлення, Додатково повідомлятимемо про надходження Ваших коштів на рахунок та статус.

Статус замовлення можна відстежувати в персональному кабінеті зареєстрованого користувача.

Чому мені потрібно створити обліковий запис, щоб замовити товари?

Створення кабінету не є обов’язковим, але реєстрація на teplokomfort.ua дозволить Вам користуватися низкою додаткових функцій, а саме: 

  • відстеження доставки Вашої покупки;
  • швидкий доступ до статусу замовлення;
  • перегляд історії замовлень;
  • можливість отримувати від нас індивідуальні пропозиції та персональні знижки;
  • більш просте і зручне оформлення замовлення, зокрема, можливість миттєвого створення повторного замовлення.
Чи безпечно купувати товари через teplokomfort.ua?

 

Наш інтернет-магазин забезпечує найвищий рівень конфіденційності та захисту даних. Зокрема, ми не зберігаємо Ваші реквізити та реквізити Вашої кредитної картки, що унеможливлює витік цієї інформації. 

 

Крім того, щоб гарантувати максимальну безпеку інтернет-покупок, радимо:

 

  • нікому не повідомляйте свої дані користувача і час від часу оновлюйте пароль для входу до облікового запису;
  • здійснюйте платежі тільки на захищених сайтах, адреса яких починається з https:// та помічена значком .
  • стежте, щоб на сайті були значки захисту онлайн-покупок від платіжних систем Verified by Visa та MasterCard SecureCode.
Як дізнатися, що замовлення успішно прийняте та оброблене?

Відразу після натискання кнопки “Оформити замовлення” має з'явитися повідомлення: "Ваше замовлення успішно отримано". Далі Вам надійде електронний лист, що підтверджує замовлення. Крім того, в будь-який момент Ви можете перевірити статус своїх замовлень в особистому кабінеті користувача. Для цього після входу до облікового запису виберіть вкладку "Мої замовлення".

Чи можу я зробити замовлення телефоном?

Так, Ви можете зателефонувати нам або написати через Viber, Whatsapp, Skype чи на електронну скриньку. Наші дані у розділі Контакти.

Проте звертаємо Вашу увагу на те, що найбільш комфортним є замовлення через кабінет користувача на сайті. Вам доступний увесь той функціонал, що і для менеджера з продажу.

Чи можна повернути та обміняти замовлені товари?

Товар можна повернути і отримати назад оплачені за нього кошти відповідно до порядку, визначеного чинним законодавством України. Обміняти товар можна на інший аналогічної вартості. Детальніше про це дивіться на сторінці “Умови повернення товару”.

Які варіанти оплати доступні в нашому інтернет-магазині?

Ви можете оплатити:

- переказом через онлайн-банкінг, зокрема і через Приват24;

- у відділенні будь-якого банку України;

- банківською карткою;

- післяплата через послугу "Сейф" від "Нової Пошти" (можлива лише для деяких товарів до певної суми ).

Чи можу я заплатити готівкою у Вашому офісі при отриманні товару?

Ні, оплату можна здійснити лише одним із вищезазначених способів.

Як скасувати замовлення?

Замовлення автоматично скасовується, якщо впродовж 3-х робочих днів не надійшла оплата.

Чи можна оформити замовлення на товар, що відсутній на складі?

Може виникнути ситуація, коли товару немає в наявності, але його можна замовити. Спеціалісти нашої служби обслуговування клієнтів із задоволенням допоможуть Вам у цьому питанні.

Чи можна зробити замовлення повторно?

Так, в особистому кабінеті є кнопка миттєвого створення повторного замовлення, тому Вам не потрібно вдруге шукати і додавати до кошика ті самі товари.

Чи можна змінити реквізити замовлення (адресу, спосіб доставки тощо) після його оплати?

Це можливо, якщо замовлення оплачене, але ще не відправлене з наших складів. Вам потрібно зв’язатися з нами телефоном або написати у службу підтримки клієнтів на електронну адресу info@teplokomfort.ua. Ми спробуємо допомогти Вам внести необхідні зміни.

Чи можна переглянути всі товари однієї серії?

Так, усі товари на сайті для зручності їх перегляду згруповані за категоріями, групами та серіями . За допомогою бокового меню перейдіть у потрібну категорію, а звідти – у вкладку "Групи" або "Серії". У переліку, що відкривається за замовчуванням, відображаються одиниці товарів, які належать до однієї серії чи групи.

Яка вартість доставки замовлення?

Ціна доставки залежить від габаритів і ваги товару, а також тарифів конкретної кур’єрської служби. Зі списку, наведеного на сторінці “Доставка”, можна вибрати назву компанії-перевізника, перейти за посиланням і розрахувати орієнтовну вартість перевезення.

Що робити, якщо забуду пароль?

Якщо Ви забули свій пароль, у формі входу натисніть кнопку "Нагадати пароль". У відповідне поле введіть адресу електронної пошти, на яку було зареєстровано кабінет, і ми надішлемо Вам електронний лист для відновлення паролю.

Як видалити аккаунт?

У персональному кабінеті користувача у вкладці “Мій профіль” натиснути кнопку “Видалити профіль” .

Цей сайт використовує файли cookies. За допомогою них ми аналізуємо поведінку відвідувачів, щоб зробити користування сайтом більш зручним, а також забезпечуємо доступ до функцій соціальних мереж та сторонніх сервісів. Більш детальну інформацію дивіться на сторінці Політика використання файлів cookies на порталі teplokomfort.ua.

Приймаю
scroll to top icon