Правила повернення придбаного товару регулюються законодавством України. Для фізичних осіб це Закон України “Про захист прав споживачів”, для фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб – Господарський кодекс України та Цивільний кодекс України.
Умови повернення товару для фізичних осіб
Придбаний товар можна повернути протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки. Підставою для повернення є письмова заява покупця.
Повернути товар можна за умови, що були дотримані наступні умови:
- товар не був у використанні та не втратив товарного вигляду;
- збережена упаковка та все, що входить до комплектації товару, в тому числі є всі пломби та ярлики;
- збережено товарний чек або інший документ, що підтверджує оплату та придбання товару;
- виріб не належить до товарів, повернення яких обмежене Постановою № 172 Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р.
Доставка товару здійснюється коштом покупця.
Сплачені покупцем гроші повертаються протягом 7 днів від дати, коли продавець отримав товар та оригінал заяви на повернення. При поверненні коштів на банківську платіжну карту міжбанківський переказ виконується до 3 операційних днів (відповідно до ст. 8 Закону України “Про платіжні системи та переказ коштів в Україні”).
Зауважте, що повернення коштів можливе лише за умови, що дані в заяві заповнені правильно, а всі наведені вище умови повернення товару виконані.
Обробка заявки на повернення коштів відбуватиметься швидше, якщо Ви заповните її в особистому кабінеті покупця.
Якщо Ви вирішили відмовитися від товару до моменту його відправки, заяву на повернення коштів за неодержаний товар можна надати через особистий кабінет або надіслати її відскановану копію на електронну адресу компанії.
Умови повернення товару для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців
Підставами для повернення або відмови від одержання товару може бути наступне:
- продавець відмовився передати оплачений товар;
- товар надійшов не у повній комплектації або не у тій кількості, яку було замовлено;
- асортимент товару не відповідає тому, що вказано у замовленні;
- неналежна якість товару.
Щоб повернути товар та одержати сплачені за нього кошти, покупець повинен надіслати продавцеві оформленого належним чином листа з пропозицією щодо повернення.
Після одержання листа-пропозиції продавець у 20-денний термін повідомляє покупця про результати розгляду пропозиції.
Якщо продавець погоджується прийняти товар та повернути сплачені за нього кошти, повернення коштів відбувається протягом 7 днів після одержання продавцем поверненого товару. Оплату доставки здійснює покупець.